Monday, March 2, 2009

Ceramah di Taman Wira




28 Feb 09


CERAMAH DI TAMAN WIRA SG PETANI,






Sambutan agak memuaskan pada malam tersebut.Ramai yang keluar untuk mendengar isu-isu yang terkini .Kalau tak silap malam sebelum itu Umno telah buat satu ceramah pada tempat yang sama yaitu di padang Awam Taman Wira Sg Petani tapi sambutan tak mengalakkan.Terima kasih AMK Sg Petani kerana datang memberi khidmat pada malam tersebut.

5 comments:

  1. salam tekukur buat sume.....nak dijadikan cerita aku pun ada gak waktu ceramah ditaman wira ni..betul la seperti cerita diatas yg ditulis tuan punya blog ni...aku pun ada kisah gak..sedang aku kyusuk mendengar ceramah aku terpandang sebuah kereta rexton berwarna hitam dgn gah nyer masuk ke kawasan parking untk vip..msti penceramh kata hati kecil ku..dr jauh aku lihat turun dr kereta 2 seorang lelaki berjubah putih berbadan tegap,mgkin penceramah pas kata hati kecil ku lg..lelaki berjubah putih 2 pun ber jalan bersalaman dgn sume ajk amk sp dan beberapa ajk pas taman wira,memang sah penceramah sekali lagi hati kecil ku berbisik..lelaki berjubah putih 2 berjalan kearah aku mgkin ingin bersalamn.sesampai di depan aku dia seperti terkejut mcm lembu nak kena rogol...aku pun terkejut jugak sebab penceramah yg aku sangka 2 rupa rupanya mamat poyo yg dulu dr pas dan mengaku keluar pas masuk pkr..mamat nie mmg mcm siot...belagak,gila kuasa,dan mamt nie ada agenda yg tersendiri bila mengaku menyertai pkr.tp borang x isi pun..bila mesyuarat asyik memberi idea yg asyik memberi keuntungan kpd diri dia.yg bagusnye mamat nie kadang2 idea dia 2 ada gak yg bagus.tp sekadar omong kosong supaya kami yakin dan percaya dgn dia.sekarang nie mamat nie dok belakon jadi bodyguard yb chukang dr sidam.bila dia rasa tembelang dia dah pecah dia pun berubah angin ke yb chu kang dan p.a yb 2.skrg nie mamat nie nak mencipta onar baru pulak kat yb ngan p,a dia 2..aku nie berharap sangat la ada sapa2 p bg nasihat kat yb ngan p.a 2..aku baru teringat yg plat keta dia..pfy 5**6...hehehehe.aku memberi amaran keras kat mamamt 2,jgn cuba nak menghancurkan keluarga parti kami dgn sikap kamu yg mcm 2..aku xkan berdiam diri sekiranya prkara mcm 2 berlaku...sekian..

    ReplyDelete
  2. Bintang ada perasan gak pasal ni...apa-apa pun bagus gak mamat ni datang sekurangnya meramaikan lagi majlis pada malam tersebut..Tuhan maha kuasa,pengasih dan maha penyayang sekurangnya mamat ni tidak terus buat onar tapi apa yang penting kita yang masih ada di dalam jadikan lah itu satu pengajaran agak tidak terikut dengan dakyah yang di bawanya itu.. jangan la ada yang jadi cam dia lak lepas ni... tak tau lah mana tau virus dia masih ada di dalam ke,tambahan pulak la ni musim pilihanraya,duit dok masuk,orang-orang ternama dok mai,jgn ada lak yang dok lupa... Pikiaq-pikiaq la

    ReplyDelete
  3. salam tekukur....bintang ckp pasal pilihanraya baru terkukur ingat yg pilihanraya ni jadi satu cabaran yg besar untk pkr mahupun pr sendiri.berckp tentang virus lak si bintang ni ek..virus nie msti ada punya.mmg terkukur tgok virus nie ada dah lama dah.tp yg membolehkan virus nie bertambah menular sebab nama virus nie adalah virus x taw malu.2 pasal la virus nie begerak bebas memberi jangkita kepada org..lebih kurang lalat gak la..kat mana ada taik kat situ la dia hurung..kah,kah,kah.apa2 pun jaga2 dgn virus nie...

    ReplyDelete
  4. WAKAKAKAKAKKAKAKA JANGAN GADOH-GADOH HAAA KALAU GADOH WA HANTAR U ORANG PERGI KUBANG PASU,BIKIN IKAN PEKASAM SAMA GENG PADANG SERAI.

    ReplyDelete
  5. Ini Bukan Gadohla Pekasam yang mulia,tapi satu pandangan tentang VIRUS.. Ia bahaya contoh cam barah la lagi lama lagi merbahaya..Virus ni boleh bertukar jadi macam2,ultramen ka,spogebob ka,cicakman ka semua boleh jadi tapi awas waktu dia terdesak masa tu la dia akan buat hal... buat yang dah kenal pasti tak pa takut yang baru nak kenal dgn virus ni berhati-hati la ye... pikiaq-pikiaq la

    ReplyDelete