Thursday, March 26, 2009

Perhimpunan Bertukar Ke AF....

25 March 2009
Kuala Lumpur..

Keputusan Pengerusi tetap,Ketua,Naib Ketua dan Ajk bagi pemilihan sayap Umno seperti wanita,pemuda dan puteri telah pun di ketahui .bagi yang tengok tu tau sendiri la kan takyah la Bintang nak highlight kat sini.. yang menarik perhatian Bintang bukannya siapa yang menang ataupun tentang perkembangan persidangan itu ... tapi yang menarik nya Bintang ada terlihat satu slot kat TV ketika pengumuman utk sayap puteri umno... Erm bukan main semangat lagi para-para penyokong bagi calon masing-masing yang bertanding... tapi apa yang menarik nya kegamatan keadaannya cam pernah je Bintang tengok... Tak ubah seperti program realiti tv yang terkenal tu ... Akademi Fantasia... Tak sangka lak bintang ye perhimpunan yang bersejarah itu jadi cam tu... Agak-agaknya Af tiru mereka atau mereka tiru Af ...atau dalam Af tu ada mereka... pikiaq-pikiaq la..

2 comments:

  1. Biaq pi la kat depa. apa yang hampa kalut sangat...ketagih nak buat macam tu kot...memang apa selalu buat,lompat sana sini.heheheheheh

    ReplyDelete
  2. Dear all Barisan Rakyat Blogger,

    Hi Barisan Rakyat Blogger...
    i have a plan, i hope we can share the latest by election result at 07 April 2009 so our reader will know the latest result see who win the by election.
    the info from TV is too slow for all of us.

    so why not we share the information at the Great Day?
    i will get the respone from the blogger who work hard at Batang Ai, Bukit Gantang and Bukit Selambau!
    (still waiting their respone!)
    I will make a live event on that day also...


    please email me ASAP so we can plan this event
    email me at gomalaysian@gmail.com

    or go here to leave a massage Email Me!


    Cheers for Malaysia Baru :)


    Regards,

    GoMalaysian.Blogspot.Com
    http://gomalaysian.blogspot.com/

    ReplyDelete