Thursday, April 30, 2009

Penanti: Pemuda PAS PP tetap mahu letak calon

Bintang ada terbaca artikel ini kat malaysiakini.Bintang pun rasa tak paham dan terkedu kejap napa jadi cam tu ,bintang bukan nak mengeruh kan suasana tapi hanya sekadar nak tahu je...Pada teman-teman yang arif yang boleh bagi jawapan soalan ini...silakan......

4 comments:

  1. aku org Pas DUN PM sokong coz kws tu memang Pas yg punya. Dari segi moral pun dah teruk walaupun x salah.bukan emosional tapi realiti...

    ReplyDelete
  2. Bintang taknak masuk mana-mana tapi sikap bintang adalah terbuka baru la kita boleh sembang atau dok dalam politik..sebelum terjadi nya barisan alternatif lepas tu pakatan rakyat maka ada syarat dan perjanjian telah termaktub.. so tentang perebutan kerusi antara Pas,Keadilan dan Dap tidak akan timbul walaupun kerusi tu terdahulunya milik siapa..sebuah kereta baru yang kita beli mengalami kerosakan pada bahagian tertentu...patutkah kita tukar atau biarkan saja..??? kita yg bernama pakatan rakyat biar berdiri teguh antara satu sama lain... harus ingat musuh politik kita sentiasa berusaha melaga-lagakan kita dan mereka hanya senyum je tengok gelagat-gelagat orang Pakatan Rakyat yang tak nampak pakatannya...pikiaq-pikiaq la.

    ReplyDelete
  3. Banyak perkara berubah selepas Mac 08,Dulu tinggal lain rumah lain bilik sekarang satu satu rumah hanya bilik yang asing2.

    ReplyDelete
  4. Kepada yang berminat untuk membeli lirik lagu satu malaysia emailkan kepada http://bicaraselatan.blogspot.com/

    ReplyDelete