Monday, May 25, 2009

KONVENSYEN AMK SG PETANI.

24 hb MAY 2009
Ins Pertubuhan Peladang Sg Petani

Amk Sg Petani dengan pertama kalinya menganjurkan Konvensyen Amk Sg Petani yang bertempat di IPP Sg Petani.. Walaupun kehadiran agak mengecewakan tapi sekurang-kurang berjaya juga Amk Sg Petani dapat menganjurkannya walaupun jadual Amk Sg Petani agak sibuk sikit dengan PRK Penanti.Dalam program itu Amk Sg Petani telah menjembut Timb Ketua Amk Pusat iaitu Fariz Musa dan Saiful Izham Ketua Amk Kedah untuk membentangkan kertas kerja mengenai Halatuju Anak Muda terutama kepada AMK sendiri.
Tahniah buat Amk Sg Petani.. Kat sini Bintang nak tegur sikit la pasal Konvensyen tu bukan apa untuk Bintang sendiri gak... Bintang tak kisah andai kehadirannya tak la ramai sangat kerana ini adalah pertama kalinya AMK Sg petani anjurkannya mungkin lepas ni kehadirannya akan bertambah tapi yang menariknya Ajk sendiri pun ada yang tak nampak batang hidung.. Bukannya tak tau yang amk ada program tu.Dalam mesyuarat pun dah cakap tapi tak ada respon gak.. bintang pun tak tau napa.. Kenapa ajk sendiripun tak nak support.. mungkin la program ni tak penting kot.. Lepas ni Bintang rasa AMK sg petani kena anjurkan program agihan projek kita tgk la berapa banyak Ajk yg nak datang..pikiaq-pikiaq la...

4 comments:

  1. betoi, bintang. kita kena buat program agih projek byk2...lepaih nie ajk akan turun berderam-deram...

    ReplyDelete
  2. tak pe la bintang ..yg pnting kita dah anjur..surat jemputan dihantar by pos kerumah..semua ahli amk..mkin betui, kalau panggil mesyrt bagtau pasai nak agih dana projek, bedak2 projek, mkin pecah dewan mesyuarat..tahniah pd semua ajk dan ahli yang hadir...

    ReplyDelete
  3. Apapun pun konvensyen yang hampa buat sudah menampakkan komitmen.Lain kali nak bagi ramai panggil lah artis endon nyanyi.

    ReplyDelete
  4. heheheeh..jgn lupa panggil m daud kilau wakakakak

    ReplyDelete