Monday, June 1, 2009

PKR ( DR MANSOR ) KEKALKAN KEMENANGAN DI N12 PENANTI

31 MAY 2009
Penanti

Calon PKR, Mansor Othman memenangi pilihanraya kecil DUN Penanti dengan memperolehi 6,052 undi. Beliau menang dengan majoriti 5,558 undi.Manakala tiga calon bebas - Aminah Abdullah mendapat 392 undi, Khan Ari (494) dan Kamarul Ramizu Idris (56). Kesemua mereka hilang wang deposit RM5,000.Sepanjang sehari Bintang di sana rasanya tiada kick rasa nya suasana PRK N12 kali ini kerana BN tak bertanding.. Keadaan bergitu aman sekali.Walaupun Peratus keluar mengundi kurang tapi hasilnya memuaskan..Buat yang kalah tu harap terima la dengan seadanya ,maka tamat la cerita sensasi yang selalu di tayangkan di tv setiap malam.tapi tak tau lak kot-kot ada cerita bahagian kedua lak,kecian gak publicsiti dah ok ,muka pun hampir tiap-tiap malam masuk tv berbanding calon-calon lain.tapi dok no 3 dalam carta yang tak masuk tv pun boleh menang sampai majoriti 5558 dan 494.Mungkin orang dah tak nak tengok cd dah kot .. takpa kita buat kat layar perak lak nanti..Buat teman-teman petugas dari AMK Kedah selamat berehatla kerana komitmen dengan PRK.tak lupa untuk AMK Sungai Petani terutama yang sepenuh masa macam puad,acik dan wak lepas ni boleh tidur lama sikit boleh rilek-rilek bersama keluarga dan keka*****tuuuuut..Buat AMK-AMK yang lain selamat pulang ke negeri masing-masing.

1 comment:

  1. prk penanti baru2 ni begitu beerti bg kami amk sp yg bertugas di sana..walaupun x kick,tp kami amk sp rasa prk yg ini paling mencabar..bnyk prkara yg dapat kami belajar,smpi 2,3 ari sblum mengundi ada yg bwk awek p pasang poster dan banner lg.aku siap tangkap gmbr lg awek budak 2 pasang banner.nak gmbar kena bayar 2 ringgit dulu.hahahaha..prk bukit selambau x hebat mcm nie lg..walaupun xdak bn,prk penanti mmg bnyk bg ilmu pilihanraya kat kami..jd kami amk sp@amk jahat sp mengucap ribuan terima kasih kpd mantan tkm1 mohd fairus kerana meletak jawatan.kerana fairus lah kami dapat bermacam ilmu pilihanraya..jasa fairus tetap kami kenang..tp jasa letak jwtn je la taw...yg lain kami x tau.terima kasih jugak kepada otai2 amk sp kerana tanpa anda siapa la kami..

    ReplyDelete