Monday, August 31, 2009

Perhimpunan aman mendesak ADUN BEBAS LUNAS meletakkan jawatan sebagai ADUN

Perhimpunan aman mendesak ADUN BEBAS LUNAS meletakkan jawatan sebagai ADUN

Tarikh: 31 Ogos 2009

Hari: Isnin

Waktu: 9 pagi

Tempat: Di hadapan pusat khidmat Adun Lunas (Paya Besar)

Datang jangan tak datang..

4 comments:

  1. buang masa saja hangpa saja yang mai penduduk lunas tak ada seorg pun wakaaaaaaaaaa.....

    ReplyDelete
  2. awat hanpa tak mau dedah kes danok yg sebenarnya ketua cabang baling pun terlibat su perhubunggan negeri pun terlibat apa la.....AMK tak tau beza lagi hangpa semua masih berhingus lagi tak pandai berpolitik lagi........mai belajar kat aku la.....amk padang serai....setakat dok ambik kesempatan macam ADAM AND THE GENG tak yah layan depa la.......patut PKR negeri tembak depa dulu....

    ReplyDelete
  3. Yang sudah tu sudah la.Dah terkeluar dari padang permainan pergi main jauh-jauh.Dahulu bola ada di kaki tak nak jaringkan gol betul-betul.Sekarang terpekik telolong...sudah la....KUMPULAN YANG DAHULUNYA BERMASTAUTIN DI PUSAT KHIDMAT DUN LUNAS tidak di perlukan ketika ini,kerja kosong pun tak ada.Blog AMK PADANG SERAI dah naik lalang.....

    ReplyDelete
  4. hangpa yang lalang...jilat jubur al-juburi...

    ReplyDelete